Zaterdag 13 april is er de Algemene ledenvergadering gehouden. Ongeveer 10% van de leden was hierbij aanwezig. Betrokken mensen die meededen met de vergadering door de nodige (kritische) vragen te stellen.

De kascontrolecommissie heeft de financiƫn gecontroleerd en in orde bevonden. De begroting voor dit jaar is doorgenomen.
Er werd melding gemaakt vanuit de ledenadministratie dat er sinds januari 2023 tot aan nu 20 leden zijn overleden en 38 mensen zich als nieuw lid hebben aangemeld. We zijn in alle opzichten een gezonde vereniging die nog steeds goed verankerd is in onze gemeenschap. Er werd nog gekeken naar de (vele) activiteiten in 2024 met goede ondersteuning van veel vrijwilligers.

Na de pauze was er een voorlichting over valpreventie door 3 fysiotherapeuten van Hofstede fysiotherapie Beuningen. Een levendige voorlichting met veel interactie. Al met al een zeer geslaagde middag                                                                                                                                                                                              .ALV.JPG

18 jun 2024 18:00 -
19 jun 2024 18:00 -